Wat is het CIC?
Terwijl marketingmanagers op zoek zijn naar meer kennis over klanten en hun gedrag (Customer Insights), onderzoeken wetenschappers van de universiteit dezelfde klanten. Waarom zouden wij onze vragen en kennis niet bundelen?
Het Customer Insights Center van de Rijksuniversiteit Groningen (CIC) brengt de marketing kennis en -kunde van studenten, onderzoekers en bedrijven samen. We gebruiken data science, best practices en wetenschappelijke onderzoeken om klanten volledig te begrijpen. Door lid te worden, krijg je toegang tot actuele kennis en ons waardevolle netwerk. Bedrijven als KPN, Noordhoff, NS en Wehkamp gingen je al voor.
Waarom een Customer Insights Center?
Als je gefundeerde beslissingen wilt nemen om optimaal in te kunnen spelen op je klant zijn de volgende vragen van belang:
- Wat zijn de trends en ontwikkelingen qua klantgedrag in Nederland?
- Welke bewezen succesfactoren kan ik op klantgerichte projecten toepassen?
- Hoe kunnen mijn medewerkers structureel bijblijven op het marketing vakgebied?
Wij bieden:
Laatst gewijzigd: | 25 april 2024 09:28 |