Skip to ContentSkip to Navigation
Customer Insights Center (RUGCIC)
Faculteit Economie en Bedrijfskunde
Customer Insights Center (RUGCIC) Events

Seminars

Op 17 oktober vindt een exclusief CIC seminar plaats met als thema “Voorbij de cijfers: Strategische CX-inzichten uit klantinteracties”.

Klanten maken gebruik van vele kanalen om met en over bedrijven en organisaties te spreken: van sociale media tot e-mail en van chatbots tot review sites. Deze interacties kunnen veel waardevolle informatie bevatten over de customer experience in verschillende fases van de customer journey. Een uitdaging is om al deze informatie bij elkaar te brengen en inzichtelijk te maken zodat het als basis kan dienen voor strategische beslissingen.

Tijdens dit symposium zullen diverse sprekers hun kennis delen over de theorie en de praktijk van het inzichtelijk maken van klantinteracties en deze vertalen naar relevante en strategische inzichten.

Naast de lezingen biedt het seminar natuurlijk ook uitgebreide mogelijkheden om te netwerken en met andere experts te sparren over dit onderwerp.

Geïnteresseerd en is je bedrijf al lid van het CIC? Schrijf je dan nu in via de kennisbank.

Sprekers:

Prof. Dr. Edlira Shehu , hoogleraar marketing aan de RUG.

Hani Bououdina , docent marketing aan de RUG.

Hans Zijlstra, Director Customer & Market Insight bij Air France-KLM.

Verdere sprekers worden binnenkort bekend gemaakt!

Locatie: Stadion Galgenwaard, Herculesplein 241, 3584 AA Utrecht

Programma

Volgt later.


Heb je nog vragen of zijn er onduidelijkheden over dit seminar? Laat het ons weten! 

Nog geen lid, maar wel geïnteresseerd? Neem dan contact op via cic rug.nl .

decoratieve afbeelding

Seminars CIC

Houd deze pagina in de gaten voor onze toekomstige seminars. Zodra hier meer over bekend is, kun je alle informatie over het seminar op deze pagina vinden. Een overzicht van onze seminars van de afgelopen vijf jaar zie je onderaan deze pagina.

Inschrijven

Niet-leden betalen €499,- excl. btw per persoon; alle klantgerelateerde medewerkers van RUGCIC bedrijfsleden kunnen onbeperkt gratis deelnemen.

Inschrijfprocedure

Via het volgende formulier kun jij je inschrijven: Inschrijfformulier. Direct na inschrijving ontvang je een mail van je inschrijving. Geen mail ontvangen? Stuur dan een mail naar cic rug.nl. Ook ontvang je een week voor het seminar nog een mail met een bevestiging van het seminar en informatie over het programma. De dag voor het seminar ontvang je de link indien je jezelf hebt opgegeven voor de livestream.

Eventuele pers wordt vriendelijk verzocht vooraf contact met ons op te nemen over de mogelijkheden voor deelname en interviews met onze topsprekers uit de wetenschap en de praktijk.

Alle toekomstige activiteiten en prijzen worden steeds onder voorbehoud vermeld. In geval van wijzigingen worden reeds ingeschreven deelnemers voorafgaand op de hoogte gesteld.

Vragen, suggesties, of moeite met het inschrijfformulier? Neem gerust even contact met ons op.


Eerdere RUGCIC seminars

22 november 2022

Purpose-driven marketing: hoe zetten groene koplopers hun klanten en concurrenten aan tot duurzamer gedrag?

Hybride seminar

Sprekers: Mark Wijsman (dagvoorzitter), Jan Willem Bolderdijk (RUGCIC), Isabelle Pasteuning-Cannoo (Brand Manager Vandebron), Roland Mees (Hoogleraar Practice of Business Ethics & Directeur Sustainable Finance bij ING), Bibianne Roetert (Marketing Manager Benelux Tony's Chocolonely)

19 mei 2022

When the cookie crumbles: marketing personalization in a privacy era

Hybride seminar

Sprekers: Lian de Boer (dagvoorzitter), Olav Lijnbach (Marketing Science Lead Benelux bij Meta (voorheen Facebook), Prof. dr. Jaap Wieringa en Gilian Ponte, RUGCIC, Prof. dr. Bernd Skiera (Goethe University Frankfurt)

18 november 2021

It's not the destination, it's the customer journey

Online seminar

Sprekers: Roderik van Grieken (Directeur Nederlands Debat Instituut), Roelof Hars (RUGCIC), Dr. Niels Holtrop (Maastricht University), Prof. Dr. Jaap Wieringa (RUGCIC), Thijs Urlings (Nederlandse Spoorwegen).

6 juli 2021

Werken aan een toekomst na COVID: Klantinzichten en klantcases

Hybride Seminar

Sprekers: Roderik van Grieken (Directeur Nederlands Debat Instituut), Bas Krijgsman (Event Insight), Dr. Ir. Maarten Gijsenberg (RUGCIC), Bijzonder hoogleraar Dr. Corine Noordhoff (RUGCIC & A.S. Watsons), Daan Roosegaarde (Roosegaarde).

27 oktober 2020

Artificial Intelligence: Van theorie naar praktijk.

Online Seminar
Sprekers: Professor Dr. Jaap Wieringa, Dr. Abhi Bhattacharya, Giuseppe Lacerenza (Slimmer AI), Michel van der List (Interpolis), Martijn Swierstra (Bierbrouwerij Martinus).

14 mei 2020

Dynamic Digital Pricing: wat als we onze online prijzen optimaal aanpassen aan de klant?

Engelstalig online seminar
zonder evaluatiescores

14 november 2019

Nudging: met welke kleine clues verleid jij je klanten?

Rapportcijfer van de deelnemers: 8,4
Beste spreker: M. Wilms Floet (9,5)

16 mei 2019

Online zoekgedrag: wat zijn de grote veranderingen?

Rapportcijfer van de deelnemers: 8,6
Beste spreker: N. Peters (8,9)

8 november 2018

Attributie: welke contactkanalen leveren hoeveel inkomsten op?

Rapportcijfer van de deelnemers: 8,9
Beste spreker: D. Griemink (9,2)

24 mei 2018

Customer Insights uit Machine Learning

Prof. dr. J.E. Wieringa, RUGCIC, dr. J. van Doorn, RUGCIC, dr. J.T. Bouma, RUGCIC, E. Volkers, Randstad, J. van Gesink, EDM, R. Stegmann, EDM.

Rapportcijfer van de deelnemers: 9,0
Beste spreker: J. Wieringa (9,3)

Laatst gewijzigd:22 juli 2024 12:28