Skip to ContentSkip to Navigation
Over ons Praktische zaken Waar vindt u ons dr. N.M. (Ninke) Stukker

Publicaties

Multiperspectiviteit in schoolmethoden geschiedenis: hoe de tekst kan bijdragen

Unraveling written language development: the importance of a style-in-genre-moves approach

Vernieuwend formuleer-en schrijfstijlonderwijs voor klas 3 en 4 havo/vwo: Een effectstudie

De effecten van het werken met een toolbox op de kennis, self-efficacy en vaardigheden van leerlingen die alinea’s schrijven.

Genreanalyse

Genredidactiek: Nut en noodzaak van genrekennis en -bewustzijn in het lees- en schrijfonderwijs

Wat weten leerlingen over alinea’s?: Over de kennis van het schrijven van alinea’s en de self-efficacy beliefs van leerlingen in het voortgezet onderwijs

Naar betekenisvol formuleeronderwijs: Een kwestie van afstemming

Expertise as a domain of epistemics in intensive care shift-handovers

Formuleerproblemen in leerlingenwerk en schoolboeken Nederlands: Een onderzoek naar de aansluiting tussen de leerstof en de formuleerproblemen van leerlingen

Lees meer