Skip to ContentSkip to Navigation
Over ons Praktische zaken Waar vindt u ons prof. dr. C.M. (Kees) de Glopper

Publicaties

“Are we jumping into a gap?” A study of the interplay between theoretical input and practical knowledge during noticing as reasoning of a lesson study team in initial teacher education

Gespreksvaardigheid in het Nederlands onderwijs: een ontbrekend ontwikkelingsperspectief

Unraveling written language development: the importance of a style-in-genre-moves approach

Vernieuwend formuleer-en schrijfstijlonderwijs voor klas 3 en 4 havo/vwo: Een effectstudie

De effecten van het werken met een toolbox op de kennis, self-efficacy en vaardigheden van leerlingen die alinea’s schrijven.

Exchange on subject pedagogy during lesson study in initial teacher education

Fleshing out your text: How elaboration and contextualization moves differentially predict writing quality

Genredidactiek: Nut en noodzaak van genrekennis en -bewustzijn in het lees- en schrijfonderwijs

In de pen klimmen: Afscheidscollege Rijksuniversiteit Groningen op 29 juni 2023

Je krijgt het pas door als je het ziet. Oogbewegingen als venster op tekstbegrip in onderzoek en onderwijs

Lees meer