Skip to ContentSkip to Navigation
Over ons Praktische zaken Waar vindt u ons A.L.M. (Audrey) Rousse-Malpat

Publicaties

Implementing translanguaging strategies in the English writing classroom in higher education

Parlez-vous francais? Effects of structure-based versus dynamic-usage-based approaches on oral proficiency

Communicative language teaching: Structure-Based or Dynamic Usage-Based?

Usage-Based Dynamics in Second Language Development

Effecten van typen instructie en hoeveelheid doeltaal in de klas voor het vak Frans in de onderbouw

Effectiveness of explicit vs. implicit L2 instruction: A longitudinal classroom study on oral and written skills

Structure-based or dynamic usage‑based instruction: Long-term effects on (morpho)syntactic and lexical complexity in writing samples

Foreign Language Instruction from a dynamic usage-based (DUB) perspective

J'AIMe parler français

Gebruik van de doeltaal in de les moeilijk?: Ook bij Frans is doeltaalgebruik vanaf de allereerste les mogelijk

Lees meer

Pers/media

Groninger Wetenschapsquiz

Baqonde: multilingual teaching in higher education in South Africa

Frans leren zonder boeken en regels

Kèsku sè? Een nieuw soort Franse les

Zeg maar adieu tegen spreekangst

Taal leren als toneelspeler

AIM in the press!

Lees meer