Klantgericht werken
Vrolijk, emotioneel, boos, langdradig, ongeduldig, onwetend; klanten (studenten, ouders, leveranciers, collega’s) heb je in alle soorten en maten. En dan neem je ook nog elke dag jezelf mee naar je werk. “Een goed verhaal hebben” is dus niet altijd eenvoudig. Doeltreffend in contact met klanten gaat enerzijds over doeltreffend klantgericht handelen en anderzijds over doeltreffend aangeven van gewenste omgangsnormen en de grenzen van jullie klantgerichtheid. Met inzicht in je eigen gedrag, en dat van anderen, leer je de klant beter ‘lezen’ waardoor je gemakkelijker en effectiever omgaat met beide verschillende situaties.
De training “Lees je klant en collega” is een gerichte en interactieve training bedoeld voor ervaren medewerkers van (hoger) onderwijsinstellingen die regelmatig klantcontact aan de telefoon of balie hebben. De training is praktisch, confronterend, leerzaam en actief. Geen lange verhalen, geen abstracte theorieën, maar praktische tools en veel doen!
Houd er rekening mee dat er op dit moment geen Engelstalige training is gepland. Je kunt je alleen inschrijven voor de Nederlandse training.
Laatst gewijzigd: | 15 maart 2024 14:10 |