Skip to ContentSkip to Navigation

Kansrijke leeromgevingen

Hoe creëren wij kansrijke leeromgevingen voor alle leerlingen en studenten? In het kader van dit domein onderzoeken wij welke kennis, attitudes, waarden en vaardigheden in leeromgevingen nodig zijn om de onderwijskansen van alle leerlingen en studenten te verbeteren en de effectiviteit van onderwijs te waarborgen.

Diversiteit, meertaligheid en inclusie in leeromgevingen
Ridwan Maulana 
Joana Duarte

Effectiviteit van leraren; conceptualisering en operationalisering
Ridwan Maulana
Marie Christine Opdenakker
Michelle Helms-Lorenz
Cathy Feng
Bilge Gencoglu

Kansrijke begeleiding van beginnende leraren in het funderend en docenten in het hoger onderwijs
Michelle Helms-Lorenz
Ridwan Maulana
Cathy Feng

Verscheidenheid, kansengelijkheid en inclusie in het funderend en hoger onderwijs
Irene Poort
Ridwan Maulana
Michelle Helms-Lorenz
Manije Zhu

Multidisciplinaire samenwerking tussen studenten in het hoger onderwijs
Jennifer Schijf 

Kunstmatige intelligentie en ‘Extended reality’ in het onderwijs 
Marjon Fokkens-Bruinsma
Ridwan Maulana
Marie-Christine Opdenakker
Michelle Helms-Lorenz
Cathy Feng
Tim Huijgen

Onderwijs van de toekomst
Irene Poort

Laatst gewijzigd:20 juni 2024 08:03
View this page in: English