Wat wordt er met mijn klachten gedaan?
Wanneer de ACII een klacht ontvangt, zal door de commissie contact
worden opgenomen met de persoon die de klacht heeft ingediend.
Daarnaast wordt er contact opgenomen met vertegenwoordigers van de
desbetreffende vereniging of organisatie en zal de klacht worden
besproken.
Alle klachten worden serieus genomen en alle klachten zullen derhalve worden besproken.
Per klacht en al naar gelang de ernst van de klacht zal vervolgens een afweging worden gemaakt over te nemen sancties.
De ACII rapporteert jaarlijks aan de Colleges van Bestuur van de Rijksuniversiteit Groningen en de Hanzehogeschool.
Alle klachten worden serieus genomen en alle klachten zullen derhalve worden besproken.
Per klacht en al naar gelang de ernst van de klacht zal vervolgens een afweging worden gemaakt over te nemen sancties.
De ACII rapporteert jaarlijks aan de Colleges van Bestuur van de Rijksuniversiteit Groningen en de Hanzehogeschool.
View this page in: English