Skip to ContentSkip to Navigation
University of Groningen Business School
Connecting for impact
Business School Executive programma's

Data-driven Marketing Insights

.
.

De explosieve groei van klantdata, gecombineerd met steeds krachtiger wordende mogelijkheden om deze te analyseren biedt ongekende mogelijkheden voor het marketingvakgebied. De toepassing van Data Science en Machine Learning binnen Marketing belooft een diepgaand begrip van marktontwikkelingen, merkprestaties en klantgedrag, waarbij aanzienlijke waarde gecreëerd wordt voor bedrijven, klanten en de maatschappij.

Worstelt uw organisatie met het realiseren van waarde uit Marketing Data Science projecten of ziet u als professionals door de drukte van alledag onvoldoende mogelijkheden om up-to-date te blijven bij de stormachtige ontwikkelingen binnen het vakgebied Marketing?

In ons 15-daags executive programma nemen we u mee in een wetenschappelijk gefundeerde maar tegelijk praktische aanpak waarbij waarde voor de organisatie én voor de klant van begin tot eind centraal staat. Aan de hand van het “Data Science Value Creation Model” worden de stappen besproken die een praktisch houvast bieden voor datagedreven waardecreatie in Marketing, gebaseerd op een solide theoretische onderbouwing.

Tijdens de eerste 5 dagen van het programma is er aandacht voor de basisvaardigheden op het terrein van hard en soft skills. In de 10 bijeenkomsten die daarna volgen wordt ingegaan op 1 van de 4 gekozen rollen die voor een data-professional in de dagelijkse praktijk van belang zijn.

Basismodule (5) + Kopmodule (10)
Basismodule (5) + Kopmodule (10)

UGBS

De wetenschappers en digitale data pioniers van de UGBS delen hun kennis met u op het gebied van digitalisering en data science. Het biedt u als professional en bedrijf de mogelijkheid om de transformatieve kracht van technologie te begrijpen en te benutten. Het biedt u de nodige vaardigheden, kennis en inzichten om te kunnen profiteren van de mogelijkheden die digitalisering en data science bieden, en om succesvol te zijn in een steeds meer gedigitaliseerde wereld.

Het executive programma is in samenwerking met Nima, Data & Insights Network en DDMA speciaal ontwikkeld voor hen die het maximale willen halen uit hun data.

We nemen contact met u op voor meer details over het proramma.

Een incompany oplossing is ook mogelijk!

.
Laatst gewijzigd:22 juli 2024 17:17